ARIZALI ÜRÜN İŞLEMLERİ

Arızalı ürün işlemleri ile ilgili yöntem şu şeklidedir: öncelikle firmamızdan aldığınız ürünler markanın veya ana toptancının (distribütör) garantisi altındadır.

  1. Arızalı ürün eğer kargo taşıması sırasında kargo kutusunda bozulma, yırtılma, kırılma oldu ise kargo görevlisi ile tutanak tutmanız gerekir. Ürünü teslim almayınız. Aksi taktirde kargo firmaları ürünü sağlam teslim ettiklerini kabul eder.
  2. Kargo Arıza Tutanaklı Ürünler: Tutanak bilgisini ile birlikte arıza bildirim formu doldurarak firmamıza haber veriniz.
  3. Ürün Arıza Yaptığında: Ürünle ilgili olarak arıza bildirim formunu doldurarak firmamıza haber veriniz. Firmamız ürünün marka ve modeline bağlı olarak arıza işlemlerindeki uygulanacak bilgilendirmeyi size yapacaktır. Eğer arızalı ürün firmamıza göndermeniz gerekiyor ise kargo masrafı gönderen tarafa aittir. Aksi durumda ürün kabulü yapılamamaktadır.
  4. Arızalı ürünler markanın garantisi altında olduğundan faturanız ile birlikte yetkili servisine götürmeniz gereklidir.
  5. Arızalı ürün kabul sırasında kullanıcı hatası belirtilmeyen ürünlerin garanti sorumluluğu ithalatçı firmaya ya da markanın anlaşmalı servisine aittir. Firmamız sonradan oluşacak bir garanti dışı durumlar için sorumluluk kabul etmemektedir.

Paylaş

Kingston Yetkili Satıcı
Sandisk Yetkili Satıcı
Samsung Yetkili Satıcı
WesternDigital Yetkili Satıcı